اقتصاد

مدیر اجرایی بازاریابی شیبا اینو پیش‌بینی می‌کند که روند افزایشی بیت کوین چه زمانی آغاز می‌شود

مدیر اجرایی بازاریابی شیبا اینو پیش‌بینی می‌کند که روند افزایشی بیت کوین چه زمانی آغاز می‌شود

Bijie.com گزارش داد:

لوسی، رئیس بازاریابی در Shiba Inu، همچنین در مورد بحث صعودی بیت کوین و زمان شروع کامل آن بحث کرد. او از رالی افسانه ای پس از نصف شدن بیت کوین استفاده کرد که اغلب حتی شروع یک بازار صعودی جدید است. بر اساس عملکرد تاریخی، بازار ممکن است پس از هاوینگ 2024 شاهد روند صعودی واضح دیگری باشد.

بازگشت بیت کوین پس از نصف شدن را نمودار کنید

در پستی در پلتفرم X (توئیتر سابق)، مدیر بازاریابی Shiba Inu، LUCIE به 144000 دنبال کننده خود گفت که انتظار دارد روند صعودی بیت کوین آغاز شود. این پست به چرخه های صعودی قبلی و چارچوب زمانی که بیت کوین پس از هر نصف شدن شروع به بازگشت کرد اشاره کرد.

اول، پس از نصف شدن اول در سال 2012، تقریبا یک سال طول کشید تا قیمت BTC به دلیل کاهش عرضه، روند صعودی را آغاز کند. نتیجه بازار صعودی طولانی مدت بود که قیمت بیت کوین را به بالاترین حد تاریخ رساند. در سال 2016، بازار دوباره روندهای مشابهی را تجربه کرد.

نصف شدن بیت کوین در سال 2016 دوره کوتاه تری قبل از دوره صعودی پس از نصف شدن بود. بر خلاف آخرین دوره گاو نر در سال 2021، روند صعودی 2016 تنها شش ماه پس از تکمیل نصف شدن آغاز شد. به سرعت به سال 2020 می رسد و روند مشابهی رخ می دهد و قیمت بیت کوین حدود 5 تا 6 ماه پس از نصف شدن شروع به افزایش می کند.

با استفاده از این بازه زمانی تعیین شده، این بدان معناست که تنها چند ماه دیگر به روند صعودی بیت کوین باقی مانده است. با استفاده از میانگین شش ماهه و این واقعیت که نصف شدن بیت کوین در آوریل 2024 اتفاق می افتد، چرخه صعودی بعدی را حدود آوریل 2024 آغاز می کند.

با این حال، مدیر بازاریابی Shiba Inu به سرمایه گذاران هشدار داد که با توجه به اینکه عوامل دیگری ممکن است بر قیمت تأثیر بگذارند، این یک علم دقیق نیست. او در پایان گفت: “بازار تحت تاثیر عوامل زیادی است – پذیرش، روندهای کلان، احساسات – اما نادیده گرفتن این الگو دشوار است.”

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا